Nasze produkty wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, inPost oraz kuriera UPS. Od poniedziałku do piątku wysyłka jest realizowana w ciągu 24 h od złożenia zamówienia. Zamówienia złożone w weekend i święta są wysyłane w najbliższym dniu roboczym. Darmowa dostawa od 99 zł.
Sposób dostawy |
Koszt dostawy |
Uwagi |
---|---|---|
Odbiór osobisty |
0 zł |
Zamówione produkty możesz odebrać w naszym sklepie stacjonarnym w Warszawie, |
Paczkomaty inPost |
10 zł |
Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych do samodzielnego nadawania i odbierania przesyłek na terenie całej Polski 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Paczkomatami dostarczane są przesyłki, których wymiary nie przekraczają gabarytu 39 x 36 x 62 cm, a ich waga nie przekracza 25 kg. Na odbiór zamówienia mają Państwo 3 dni kalendarzowe - po tym czasie paczka zostanie przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. Zamówienia przygotowujemy w ciągu 24h. Transport trwa 1 dzień roboczy. |
Kurier - Przedpłata na konto (DPD, GLS, InPost) |
15 zł |
Zamówienia przygotowujemy w ciągu 24h. Transport trwa 1 dzień roboczy. Istnieje możliwość śledzenia przesyłki na stronie przewoźnika https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel wykorzystując numer podany w mailowym potwierdzeniu wysyłki. W razie stwierdzenia jakiegokolwiek braku lub uszkodzenia towaru należy sporządzić protokół szkody przy kurierze (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru). |
Kurier - Pobranie (DPD, GLS, InPost) |
20 zł |
Zamówienia przygotowujemy w ciągu 24h. Transport trwa 1 dzień roboczy. Istnieje możliwość śledzenia przesyłki na stronie przewoźnika https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel wykorzystując numer podany w mailowym potwierdzeniu wysyłki. W razie stwierdzenia jakiegokolwiek braku lub uszkodzenia towaru należy sporządzić protokół szkody przy kurierze (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru). |
Kurier UE (DHL Espress) |
od 20zł do 80 zł |
Zamówienia przygotowujemy w ciągu 24h. Transport trwa 3 - 10 dni roboczych, w zależości od kraju przesyłki. Istnieje możliwość śledzenia przesyłki na stronie przewoźnika wykorzystując numer podany w mailowym potwierdzeniu wysyłki. W razie stwierdzenia jakiegokolwiek braku lub uszkodzenia towaru należy sporządzić protokół szkody przy kurierze (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru). |
Dostawa do punktu (DPD, GLS) |
od 20zł do 80 zł |
Zamówienia przygotowujemy w ciągu 24h. Transport trwa 1 dzień roboczy. Istnieje możliwość śledzenia przesyłki na stronie przewoźnika wykorzystując numer podany w mailowym potwierdzeniu wysyłki. W razie stwierdzenia jakiegokolwiek braku lub uszkodzenia towaru należy sporządzić protokół szkody w punkcie odbioru (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru). |