FAQ - Najczęściej zadawane pytania

1) Co znaczy, że towar jest New Retail, Open Box / Refurbished etc.?

 

W celu zapewnienia Państwu najbardziej konkurencyjnych cen oferujemy zróżnicowane klasy towarów. Kupując u nas produkt możecie być Państwo pewni swojego zakupu - 100% satysfakcji z zakupu lub zwrot pieniędzy w ciągu 10 dni.

 

- New Retail - jest to nowy produkt w oryginalnym opakowaniu, dokładnie taki jak otrzymaliby Państwo w sklepie.


- Open Box / Refurbished - jest to oryginalny produkt, który został zwrócony do sklepu w krótkim czasie po dokonaniu zakupu (najczęściej nie dłuższym niż 14 dni) z powodów innych niż usterki techniczne - np. nie był kompatybilny ze sprzętem, był niechcianym prezentem itd. Część towarów jest też zwracana do producenta od dystrybutorów, np. z powodu uszkodzonego pudełka. Wszystkie towary klasy Open Box / Refurbished zostały przetestowane przez techników oraz zaklasyfikowana jako w pełni sprawne. Towar jest w dobrym stanie i w pełni sprawny technicznie ale nie posiada oryginalnego opakowania i może posiadać ślady użytkowania. Dzięki temu można nabyć oryginalny produkt po jeszcze korzystniejszej cenie. Sprzedajemy jedynie rzeczy najwyższej jakości, przetestowany i sprawne w 100%. Nie sprzedajemy sprzętu naprawianego i odnawianego.

 


2) Chciałbym odebrać towar osobiście, czy istnieje taka możliwość?

 

Towary można odbierać osobiście w naszej siedzibie na ulicy Smolna 38 lok. 11, w Warszawie. Odbiór osobisty jest możliwy Pon-Pt w godz 8-16.

 


3) Czy otrzymam fakturę VAT na zakupiony towar?

 

Na każdy zakupiony w sklepie towar możemy wystawić FV. W tym celu należy podać odpowiednie dane w formularzu zamówienia.

 

 


4) Czy ilości dostępnych towarów są aktualne?

 

Ilości i dostępność towarów są aktualizowane w czasie ciągłym. W przypadku błędu w systemie, niezwłocznie skontaktujemy się z Państwem.

 

 


5) Zakupiłem towar na Allegro i zostałem przekierowany na wasz sklep. Co dalej?

 

Zamówienia z Allegro są realizowane przez nasz system sklepowy. Otrzymali Państwo maila z prośbą o potwierdzenie oraz z linkeim do strony łączącej aukcję ze sklepem. Do swojego zamówienia mają Państwo również dostęp poprzez numer zamówienia, który Państwo otrzymali w mailu.

Zostało Państwu założone konto w naszym sklepie o nazwie NICK_ALLEGRO-X gdzie X jest numerkiem (1, 2, 3, etc.). Jeżeli Państwa nick był pierwszy to numerek wynosi 1, jeżeli już ktoś maił taki login, numerek zwiększa się o 1.

Poprzez sklep mogą Państwo realizować wszystkie zmiany na jakie mają Państwo ochotę - adres dostawy, billingu, dane do FV, sposób płatności czy dostawy. Zachęcamy do upewnienia się, czy wszystkie wprowadzone przez Państwa zmiany są poprawne.

 


6) Zakupiłem towar poprzez sklep - jakie zmiany mogę wprowadzić do zamówienia?

 

Zamówienia złożone poprzez sklep są realizowane w identyczny sposób jak zamówienia złożone z Allegro (patrz wyżej).

 


7) Czy dostanę od Państwa informację co dzieje się z moją przesyłką?

 

Informujemy klientów na bieżąco co się dzieje z ich zamówieniem. System wysyła każdorazowo maila przy zaksięgowaniu wpłaty oraz zmianie statusu zamówienia. Te zmiany są także widoczne w szczegółach zamówienia. Oznacza to, że kiedy zmienia się status przesyłki, zostaniecie powiadomienie Państwo o tym mailem oraz zmieni się status na stronie zamówienia.

 


8) Jak zgłosić reklamację lub zwrot?

 

W celu zgłoszenia reklamacji lub zwrotu, proszę zalogować/ zarejestrować się na konto użytkownika w sklepie i wybrać opcję \'Dział reklamacji (RMA)\'. Po zgłoszeniu reklamacji proszę wydrukować formularz RMA i dołączyć go do przesyłki. Przesyłki bez formularzy RMA oraz dowodu zakupu nie będą rozpatrywane.

 

Jeżeli nie pamietają Państwo swojego loginu/hasła lub mają Państwo problemy ze zgłoszeniem reklamacji, prosimy o kontakt. Wyślemy niezbędne dane lub udzielimy potrzebnej informacji.

 

- Zwroty muszą być zgłoszone do 14 dni od daty otrzymania przesyłki a reklamacje do dnia wygaśnięcia reklamacji.

Przesyłki proszę kierować na adres:

Sklep VEDION

ul.Smolna 38 lok. 11

00-375 Warszawa

RMA: "nr reklamacji"

- Wszystkie przesyłki RMA muszą być oznaczone numerem reklamacji (RMA) na przesyłce oraz zawierać druk RMA w środku.


- W przypadku zwrotu sprzęt musi do nas dotrzeć w takim stanie w jakim go Państwo otrzymali. Oznacza to, że w przypadku towarów nowych opakowanie musi być zamknięte. Otwarte opakowania nie kwalifikują się do zwrotu.

- W przypadku reklamacji, reklamowany produkt musi zawierać wszystkie dostarczone komponenty, tj. opakowanie, instrukcję etc.


- Zwroty/reklamacje muszą zawierać dowód zakupu. Bez dowodu sprzedaży reklamacje/zwroty nie będą uwzględniane.


- W przypadku zwrotu, klient ponosi koszty przesyłek. W przypadku reklamacji, koszty przesyłek ponosi Sklep.


- Koszty transportu towaru od klienta do Sklepu, Sklep pokrywa tylko jako równowartość przesyłki listowej (o ile jest to możliwe) lub paczki poleconej priorytet.

 

- Klient może na własną rękę odesłać do Sklepu przesyłkę przy pomocy firmy kurierskiej ale w tym przypadku sam pokrywa dodatkowy koszt.


- Na rozpatrzenie zwrotu/reklamacji Sklep ma 21 dni. Staramy się to jednak robić niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel