Wymiany | Zwroty | Reklamacje | Załatwiamy od ręki

Zwrot

Zwrot nie zawsze jest jedynym możliwym rozwiązaniem. W Vedion umożliwiamy także szybką i bezproblemową wymianę towaru w ciągu 30 dni od zakupu. My płacimy za kuriera, a Ty nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów. Nawet jeśli dokonujesz wymiany bez podania przyczyny. Jesteś naszym klientem przez cały czas użytkowania zakupionego sprzętu. Zawsze możesz liczyć na naszą pomoc.

Zwrot zamiast wymiany

Dlaczego wymiana się opłaca?

Wymiana towaru to idealne rozwiązanie, jeśli nie jesteś do końca zadowolony z zakupu. Kupiłeś laptopa ze zbyt małą pamięcią? Chciałbyś mieć tą samą myszkę, ale w innym kolorze? Szybka wymiana towaru, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów to najlepsza opcja dla Ciebie!

Pamiętaj, że zawsze możesz też dokonać zwrotu bez podania przyczyny. Wystarczy wypełnić krótki formularz, a my zajmiemy się resztą. Jesteś klientem Vedion przez cały czas użytkowania zakupionego sprzętu. Zawsze możesz liczyć na naszą pomoc, bez względu na okoliczności.

Opinie klientów, którzy dokonali wymiany

Niby wiedziałem, że kupuję laptopa w klasie B, ale miał jednak po oględzinach uznałem, że zależy mi na sprzęcie w lepszym stanie wizualnym. Sprzedawca polecił mi wymianę laptopa na ten sam model w klasie A- z niewielką dopłatą :) Teraz jestem bardzo zadowolony. Wojtek, Warszawa
Zdecydowałem się na zakup laptopa 14 cali do nauki zdalnej dla córki. Córka uznała, że ekran jest dla niej troszeczkę za mały. Firma zachowała się bardzo profesjonalnie. Dokonałem wymiany na model notebooka z większą matrycą, a dodatkowo z wyższymi parametrami! Polecam gorąco! Krzysztof, Katowice
Podczas zakupu nie zwróciłam uwagi, że w codziennej pracy potrzeba mi trochę więcej złącz USB. Zwracając się ponownie do sklepu z pytaniem czy można coś z tym zrobić sprzedawca zaproponował mi laptopa w tej samej klasie, z innej marki, ale z dodatkowymi wejściami. Profesjonalne podejście! Anna, Kraków
Wszystko w porządku! Sprzęt szybko wymieniony, totalny profesjonalizm po stronie sprzedawcy! Wiktor, Gdańsk
Kupiłam myszkę Logitecha w kolorze czarnym. Po namyśle stwierdziłam jednak, że chcę model czerwony. Sprzedawca dokonał szybkiej wymiany :) Karolina, Żyrardów
Dysk w laptopie o pojemności 128 GB okazał się niewystarczający. Skorzystałem z możliwości wymiany na identyczny model z dyskiem dwa razy większym. Nie było żadnego problemu :) Tomasz, Tomaszów Mazowiecki
Okazało się, że potrzebuje komputera stacjonarnego z dwoma dyskami… ale po zakupie. Szybka interwencja sprzedawcy i okazało się, że wszystko da się zrobić bez większego kłopotu. Bartłomiej, Rzeszów
Zamówiłam notebooka bez kamery internetowej. Nie zwróciłam uwagi, że mój model nie ma jej fabrycznie wbudowanej. Nie chciałam kupować dodatkowej kamery. Na szczęście, sprzedawca zaproponował mi wymianę na model w identycznej cenie z wbudowaną kamerą. Nastąpiła szybka i bezproblemowa wymiana urządzeń przesyłką kurierską :) Ewelina, Starachowice
Nabyłem drogą internetową klawiaturę, która myślałem, że będzie odpowiadać moim potrzebom. Klawisze były niestety wyważone zbyt mocno. To nie wina modelu, ale moich preferencji. Okazało się, że mogę bez problemu wymienić ją na inny model. Świetna obsługa, szybka wymiana za pośrednictwem kuriera. Polecam! Adam, Ząbkowice Śląskie
Iphone w wersji 16 GB okazał się jednak niewystarczający. Chciałam dokonać zwrotu, jednak doradca Vedion zaproponował mi możliwość wymiany na telefon o 2x większej pojemności z małą dopłatą. Sama wymiana przeszła bardzo szybko i bezproblemowo. Pełna profeska ze strony sprzedawcy! Krystyna, Warszawa
Nie chciałem bawić się w zwroty a niechcący kupiłem online myszkę przewodową. A chciałem bez kabla! Nie sądziłem, że w Vedion można tak szybko wymienić model na taki, który Cię rzeczywiście interesuje, bez konieczności dopłaty. Super sprawa, polecam! Patryk, Gdynia
Kupujesz monitor online i nie sprawdzasz jego rzeczywistej wielkości? Nic nie szkodzi. W Vedionie okazuje się, że można dokonać szybkiej wymiany, jeśli produkt nie spełnia oczekiwań klienta. Ja tak zrobiłam i jestem bardzo zadowolona :D Klaudia, Tarnowo Podgórne
Kupiłam sobie internetowo myszkę z odbiornikiem zwykłym. Później uznałam, że w sumie przydałoby mi się unifying. Dobrze, że sprzedawca ma opcje wymiany urządzenia. Szkoda mi było czasu na zwroty, szczególnie, że z modelem było wszystko w porządku. Wymiana za pomocą firmy kurierskiej przeszła sprawnie. W kilka dni miałam już sprzęt w odbiornikiem unifying w domu :) Dorota, Toruń
Trzynaście cali to jednak za mała matryca jak na moją wadę wzroku. Kupiłam laptopa online nie sprawdzając ile rzeczywiście ma wielkości. Doradca klienta zaproponował mi wymianę na model w tej samej cenie, ale z większą matrycą. HP wymienił się na Della w tej samej klasie, a z większym ekranem :) Bez dopłat! Michalina, Limanowa
Myślałem, że kupuję laptopa z czytnikiem DVD a przy odpakowaniu okazało się, że jednak nie ma. Moje niedopatrzenie, ale bardzo zależało mi na tej funkcji. Zapytałem sprzedawcę o możliwość wymiany i okazało się, że jak najbardziej się da. Zrobiliśmy wymianę na laptopa innej firmy, ale w takim samym standardzie, jeśli chodzi o parametry i z czytnikiem w opcjach. Sprzedawca się nagimnastykował specjalnie dla mnie, tym bardziej jestem mu wdzięczny za pomoc! Cezary, Warszawa
Jak się pierwszy raz kupuję Iphone'a to się nie wie, że 16 GB pojemności to za mało :D Na szczęście dostałam opcję szybkiej zamiany modelu na taki z większą pojemnością. Dopłaciłam stówkę i w kilka dni sprawa była załatwiona :) Olga, Siemianowice Śląskie
Najgorzej jest kupić PC ze zbyt małą pamięcią. Okazało się jednak, że mogę wymienić model na inny i niekoniecznie muszę dopłacać. Dziękuję bardzo sprzedawcy za pomoc! Emilia, Łódź
Bardzo przypadł mi do gustu laptop Della klasy Select, więc go kupiłem. Okazało się jednak, że nie ma napędu CD/DVD a zależało mi na tym, żeby mieć to w standardzie. Sprzedawca zaproponował mi szybką wymianę na sprzęt w podobnej klasie, ale z wbudowanym napędem. Nie musiałem dopłacać. Sama wymiana przeszła bardzo sprawnie, w zasadzie w kilka dni. Dzięki bardzo za pomoc i szybką reakcje! Tomasz, Lublin
Nieprzemyślane zakupy to moja słaba strona. Kupiłam myszkę Logitecha, ale myślałam, że wzorek będzie wyglądał inaczej. Stwierdziłam, że zwrócę i kupię sobie nową, ale okazało się, że bez dopłaty mogę wymienić ją na inny model u sprzedawcy. Zero problemów, pytań i zbędnego tłumaczenia - po prostu szybka wymianka :) Hanna, Kowalewo Pomorskie

Jak dokonać reklamacji towaru?

Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta dzwoniąc pod numer telefonu 450 004 004 lub wyślij wiadomość mailową na adres reklamacje@vedion.pl w celu zgłoszenia problemu.

Istnieje duża szansa, że Twój przypadek uda się rozwiązać wyłącznie na podstawie konsultacji online.

Zapakuj towar wraz z dowodem zakupu. Dołącz również swoje dane kontaktowe (imię nazwisko, adres, numer telefonu).

Reklamując PC lub laptopa skopiuj wrażliwe dane z dysku. Jeśli chcesz zrobimy to za Ciebie, o ile stan techniczny sprzętu na to pozwoli.

Odeślij lub dostarczyć osobiście do nas na adres:

ul. Kulczyńskiego 2, 02-777 Warszawa

Rozpatrzymy Twoją reklamację do 14 dni. Odpowiemy mailowo lub telefonicznie.

Reklamacje
Gwarancja na sprzęt do nauki

Skontaktuj się z nami lub odwiedź nas w salonie

Nasi doradcy czekają na Ciebie

Infolinia pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 19:00

 699 600 609  sklep@vedion.pl  Otwórz chat

Salon Vedion Warszawa

Przyjdź lub zadzwoń do naszego sklepu w Warszawie, a nasi specjaliści: Paweł, Bartek, Maria i Adrian, pomogą znaleźć idealne rozwiązanie dla Ciebie.

ul. Kulczyńskiego 2,
02-777 Warszawa

Mail: sklep@vedion.pl
Tel: +48 699 600 609,

Godziny otwarcia salonu:
Poniedziałek - Piątek: 11:00 - 19:00
Sobota: 09:00 - 17:00

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel