Głośniki Komputerowe Logitech Z506 5.1 Subwoofer 150W | Refurbished

  • głosniki glosniki logitehc z 506
Wersja produktu (Stan):Refurbished / Open Box
Gwarancja:12 miesięcy
249,00 zł
/ szt. brutto

14 dni na zwrot
Odbiór w salonach Warszawa
Kraków
12 lat na rynku
Darmowa dostawa od 99 zł
Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny
Darmowa dostawa od 99,00 zł

Potęga kina w Twoim pokoju

Zestaw Logitech Z506 umożliwia przeniesienie kinowych wrażeń prosto do Twojego domu. Rozkoszuj się każdą chwilą kinowych wrażeń lub niesamowitych imprez, dzięki którym poczujesz drgania na własnej skórze.



głośniki kino domowe

Nowoczesna technologia

Moc szczytowa

Moc szczytowa zestawu Logitech Z506 to 150 W.

Oznacza to, że dźwięk rozejdzie się po całym pomieszczeniu dając niesamowicie realistyczne wrażenia.

Dźwięk przestrzenny

Zestaw Logitech Z506 można także traktować jako zestaw kina domowego.

Umożliwiają stworzenie dźwięku przestrzennego dzięki każdemu z głośników.

W zestawie znajdziesz głośniki odpowiadające dźwiękom frontalnym, bocznym a także tym zza Twojej głowy!

Wszechstronność

Zestaw Logitech Z506 umożliwia różne rodzaje połączeń.

6-kanałowe połączenie, wprost do Twojej karty dźwiękowej oznacza uzyskanie najwyższej jakości dźwięku przestrzennego.

Wejścia 3,5 mm i RCA umożliwiają zaś wykreowanie potężnej jakości dźwięki stereo 3D z dwóch kanałów.

mocne głośniki logitech
głośniki logitech z506

Unikalne wartości

Design

Głęboka czerń i modernistyczne kształty sprawią, że zestaw Logitech Z506 będzie wyglądać niesamowicie elegancko.

Podłączenie do dwóch urządzeń

Zestaw Logitech Z506 umożliwia także podłączenie do dwóch urządzeń jednocześnie dzięki czemu możesz uniknąć kłopotliwych zmian.

Elementy sterujące

Elementy sterujące w Logitech Z506 zostały umieszczone na jednym z głośników. Te rozwiązanie sprawia, że masz wszystko pod kontrolą w zasięgu ręki.

Producent
Kod produktu
B003U506QU
Producent
Logitech
Wersja produktu (Stan)
Refurbished / Open Box

Stan wizualny:

Produkty w doskonałym stanie technicznym i wizualnym, które trudno odróżnić od modeli nowych fabrycznie. Wybierając akcesoria refurbished można zaoszczędzić, nabyć urządzenie wiodącego producenta, a przy okazji zadbać o naturalne środowisko.


Stan techniczny:

Urządzenia w doskonałym stanie technicznym. Akcesoria zostały poddane wieloetapowym testom diagnostycznym przeprowadzonym przez nasz doświadczony zespół ekspercki. Urządzenia są sprzedawane w opakowaniach zastępczych, z dołączoną kartą gwarancyjną.

Połączenie
Bezprzewodowe
Sposób zasilania
Bateria / Akumulator
Gwarancja 12 mies.

Urządzenie jest objęte 12-miesięcznym okresem gwarancyjnym.

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń podzespołów na wskutek nieprawidłowej naprawy przez klienta lub podmiot zewnętrzny, a także uszkodzeń mechanicznych, w tym zalania, wpływu wysokiej temperatury oraz innych czynników wynikających z użytkowania sprzętu w sposób inny niż wskazany przez producenta.

Zapytaj o produkt
Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności. Przesyłając je, akceptujesz jej postanowienia.

Opinie o Głośniki Komputerowe Logitech Z506 5.1 Subwoofer 150W | Refurbished

5.00
Liczba wystawionych opinii: 5
5
5
4
0
3
0
2
0
1
0
Kliknij ocenę aby filtrować opinie
5/5
Kurcze no zrobilem kino w pokoju :D az milo oglada sie filmy. Przy muzyce okna sie trzesą wiec jest naprawde dobrze. Bardzo fajny sklep - pozytywni sprzedawcy, znaja sie na rzeczy. Polecam.
2017-08-25
Marcin, Wejherowo
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
5/5
Dobre głośniki. Cudo. Potężny bas, nic nie trzeszczy. Dźwięk bomba. Moi sąsiedzi od wczoraj mają zapewnione darmowe koncerty. Polecam produkt i sklep.
2017-01-24
Łukasz, Radymno
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
5/5
Jako zatwardziały meloman mogę powiedzieć, że głośniki dają radę :)
2016-12-06
Paulina, Puchaczów
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
5/5
Szybka wysyłka. Produkt bardzo dobrej jakości. Obawiałem się Refurbished, natomiast sprzet okazal sie byc praktycznie nowy z gwarancja :)
2016-08-09
marcin, Świdnica
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
5/5
Duża ilość satelitek sprawia, że dźwięk roznosi się po całym pomieszczeniu i ma dobry rozkład. Jakość produktu i brzmienie oceniam na dobre. Przewody jak dla mnie mogłyby być dłuższe.
2016-07-20
Sylwia, Warszawa
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
Napisz swoją opinię
Twoja ocena:
5/5
Dodaj własne zdjęcie produktu:
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel